Cathrine Diabang Larsen

Oppdatert: april 23

Kunstterapeut, kunstner og sosiolog

Utdanning I bunn har hun en bachelor i sosiologi og organisasjonsutvikling. Så tok hun noen år på Høgskolen i Nesna med teater og drama. Deretter Sattva Kunstterapeutisk Institutt og et videregående kurs i drømmeforståelse før hun tok en eksamen ved NTNU i dramaterapi.

Kompetanse: Hun har i mange år jobbet med organisasjonsutvikling der inkludering, kommunikasjon og arbeidsmiljø har stått i fokus.

De siste årene har hun spesielt jobbet med kommunikasjon og kultur. Hun pendler mellom den vestlige verden og Senegal der hun bruker mye drama og historiefortelling som virkemidler. Cathrine kan mye om stresshåndtering, psykisk helse og inkludering. Men det hun brenner mest for er å bygge ned fordommer og åpne opp for en bred og åpen kommunikasjon mellom mennesker. Tilbyr: Hun tar i mot Zoom-veiledning, én til én. Grupper på Zoom. Holder foredrag i personlig utvikling. Hun holder foredrag og workshops for bedrifter som ønsker å utvikle sin kompetanse innen kommunikasjon og kulturforståelse.

Inntak: Tar imot klienter fortløpende på Zoom.

Kontaktinformasjon Abene kunstterapi Nordate 150

2542 Vingelen