Trine Lise Iversen

Kunstterapeut, aktivitør og healer

Utdanning Kunstterapeut fra Sattva Kunstterapeutisk Institutt. I bunn har hun aktivitøryrket med fagbrev og videreutdanning i psykisk helsearbeid med fordypning i sorg og sorgarbeid.

Kompetanse: Hun har mange års erfaring fra jobb i det offentlige helsevesen, blant annet mennesker med psykisk utviklingshemming og spesialisthelsetjenesten rus og psykiatri, samt arbeid i egen praksis med healing, meditasjon og kunstterapeutiske og kreative metoder. Hun kan mye om sorg og sorgarbeid, stresshåndtering og psykisk helse. I tillegg kan hun mye om mindfulness og energi arbeid, og hun har en egen evne til å jobbe med kroppens energi system. Trine Lise brenner for forståelse og aksept av kunstterapi og healing som naturlige og verdifulle helsefremmende tiltak og behandlingsformer som fortjener sin rettmessige plass i samfunnet. Tilbyr: Som terapeut og veileder jobber hun helhetlig med ulike kunstterapeutiske metoder, mindfulness og healing som integrerer alle delene av deg som menneske: tanker, følelser, indre opplevelser, kroppen og det åndelige og spirituelle. For tiden tar hun imot individuelle konsultasjoner over telefon og zoom.

Inntak: Tar imot klienter fortløpende.

Kontaktinformasjon Alicia Healing og Kunstterapi Trine Lise Iversen Kilhusveien 103 9402 Harstad Epost: trinelise@aliciakunstterapi.no Nettside I Facebook

14 visninger0 kommentarer