Seminar i Oslo, 6.-7.april 2024

​Åpning - Lise Bjarkli, styreleder

Introduksjon til kunstterapiforeningen, seminaret og kursholder

Tillit til drømmer, det kreative og til vekstprosesser -  Kian Sloth Falck

Undervisning gjennom kreative oppgaver, meditasjon, visualisering, deling og Somaticmovement

Over disse 2 dagene, søker vi å fordype;

• Tillit til at drømmen viser vei til vårt autentiske selv,

• Tillit til kreativitetens transcendentale potensial, som løfter oss ut over det kjente,

• Tillit til at det å gi oss hen i åpne undersøkelsesprosesser, er vesentlig for vekst.

Gjennom oppmerksomhet på kropp, pust, hjertets empatiske følelser, våkenheten og det kreative vil vi undersøke drømmene. Det handler om å tørre å la følelser, sansninger og stemninger komme til stede som de er.

Det å arbeide med drømmer er en hengivelsesprosess. I denne prosessen ser vi etter hvordan en drøm kan vise vei med støtte av sanselige-kreative uttrykk. Hvor tilliten er den røde tråden, som vi stopper opp og ser etter i drømmens symboler og hendelsesforløp.

Om Kian Sloth Falck:

Gruppepsykoterapeut trenet i kunstterapeutiske metoder hos Johan Erik Jensen, Sattva Kunstterapeutisk Institutt 2006.

Arbeidet med drømmer individuelt og i grupper i over 20 år.

Har mottatt meditasjons undervisning hos Jes Bertelsen siden 1998.

Er utdannet  Mindfulness instruktør ved Skolen for Andvent Meditation.

Har siden 2011 bodd i Nørre Snede som fastboende på Vækstcenteret.

​Avslutning -  Evita Kursite

Oppsummering og avrunding av seminaret

Arrangør: styret i Kunstterapiforeningen

Pris:

Medlemmer: kr 1700,- (early bird pris:1500,- frem til 22.03)

Ikke-medlemmer: kr 1900,- (early bird pris: 1600,- frem til 22.03)

Mat & drikke kan kjøpes hos Nazar Café​ i samme bygg eller i nærliggende kiosk/butikk

Påmelding og betaling:

Seminaret er nå fullt !

Du kan melde deg på venteliste og vil få beskjed innen 5.april kl 17:00 om det blir noen ledig plass.

Påmelding bekreftes ved betaling, senest innen onsdag 3.april kl 12:00 (22.mars for early bird priser)

Betal til kontonr 1602 56 34091, VIPPS nr 704198, Kunstterapiforeningen Norge

Når du har registrert deg  (trykket send-knappen) vil du få en umiddelbar bekreftelse under sendknappen på denne siden. Du vil også få bekreftelse og påminnelse på epost uken før seminaret. Sjekk evt. spamfilter om du ikke finner den.

>>Nedlastbart program<<

Påmelding til seminar helgen 6.-7.april 2024

Påmeldings- og betalingsfrist: onsdag 3.april kl 12. Early bird innen 22.mars

Medlem av kunstterapiforeningen?
Ønsker å forhåndsbestille lunch lørdag (betales individuelt)

Takk for din registrering og velkommen til seminar!

Bekreftelse vil sendes til din epost uken før seminaret. Sjekk evt. spamfilter om du ikke finner den.

Dette skjemaet godtar ikke lenger innsendinger.

Kunstterapiforeningen Norge

ønsker velkommen til Seminar

Helgen 6.-7.april 2024,

lørdag fra kl 10 til 17, søndag fra kl 10 til 15:30

Sagene Samfunnshus i Oslo

PÅ PROGRAMMET:

​Åpning - Lise Bjarkli, styreleder

Introduksjon til kunstterapiforeningen, seminaret og kursholder

Tillit til drømmer, det kreative og til vekstprosesser -  Kian Sloth Falck

Over disse 2 dagene, søker vi å fordype;

• Tillit til at drømmen viser vei til vårt autentiske selv,

Om Kian Sloth Falck:

Arbeidet med drømmer individuelt og i grupper i over 20 år.

Har mottatt meditasjons undervisning hos Jes Bertelsen siden 1998.

Er utdannet  Mindfulness instruktør ved Skolen for Andvent Meditation.

Har siden 2011 bodd i Nørre Snede som fastboende på Vækstcenteret.

​Avslutning -  Evita Kursite

Oppsummering og avrunding av seminaret

Arrangør: styret i Kunstterapiforeningen

Pris:

Medlemmer: kr 1700,- (early bird pris:1500,- frem til 22.03)

Ikke-medlemmer: kr 1900,- (early bird pris: 1600,- frem til 22.03)

Påmelding og betaling:

Betal til kontonr 1602 56 34091, VIPPS nr 704198, Kunstterapiforeningen Norge

>>Nedlastbart program<<

Påmelding til seminar helgen 6.-7.april 2024

Påmeldings- og betalingsfrist: onsdag 3.april kl 12. Early bird innen 22.mars

Medlem av kunstterapiforeningen?
Ønsker å forhåndsbestille lunch lørdag (betales individuelt)

Takk for din registrering og velkommen til seminar!

Dette skjemaet godtar ikke lenger innsendinger.